BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

24 April 2010

Question 4

1. Bekas kekasih saya adalah :
- seorang yang caring and penyayang... wah take care sangat kali ah....

2. Saya sedang mendengar :
- bunyi aircond dibilik ku sama bunyi keyboard lappy ku..

3. Mungkin saya patut:
- ambil blanket pasal aku ke sejukan

4. Saya suka :
- Manchester United dan aku suka red and black colour..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- adalah sahabat yang caring, baik hati and paham isi hati ku..

6.Saya tak faham :
- kenapa aku terasa boring sangat malam ani

7.Saya kehilangan :
- seseorang yang paling aku sayang untuk selamannya
(to my exbf)

8.Ramai yang berkata :
- aku makin chubby and cute. Ehhhee malu ku eyyy..

9.Makna nama saya :
- adalah penyayang, pemaaf dan pemurah. Barangkali jua, inda plg ku tau tu ah..

10.Cinta itu adalah :
- datangnya dari k'ikhlasan hati masing2... cinta itu buta.. hahahahaa

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- menyalakan api sigupnny and ada yang berkata "Eh wang, bisai kau ani besigup d'sini... ku tembak kau karang ahahahah"

12.Saya akan cuba :
- akan mencapaikan impian ku k'old trafford ehehehee tunggu ku banyak duit dulu lah....

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- kesetiaan??? ahhaha entah.... forever..

14.Telefon bimbit saya :
- adalah bermodalkan nokia E63 in Red colour...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- maka saya akan cuba tidur semula ehehehe

16.Saya paling meluat apabila :
- seseorang yang mengeluarkan peluh dan bau badannya....

17.Pesta/Parti adalah :
- majlis untuk kita bersuka ria and have fun hahaha apakanz...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- my hamster... wah cute kali ah, mun dapat ku pirik2 pipi nya ehehehe..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- 20 tahun ke atas...

20.Hari ini :
- adalah hari sabtu

21.Malam ini saya akan :
- date with my saaayyyangg

22.Esok pula saya akan :
- mencuba merompak bank eheheehe

23.Saya betul-betul inginkan :
- go back sama xbf ku. Mudahan saja :)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- waaaaahhhhhh aku bercakap pada cermin itu " ani rupanya wajah sii Syalai baru ku perasan ia cute "

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- Kedua2nya

26.Makanan Barat atau Jepun :
- kedua2nya juga ehehehee

27.Bilik yang terang atau gelap :
- gelap baru siuk :)

28.Makanan segera adalah :
- makanan yang murah ehehehe entah eyh inda ku tau..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- ''ma cuba mama liat, baby hamster ku menyusu ah'' ehehhee

0 comments: